czwartek, 30 listopada 2017

OS Belenenses - GD Chaves 0:1

24 listopada 2017 r. Lizbona
Liga NOS - OS Belenenses - GD Chaves 0:1
Bramka: Matheus Pereira (45)
Widzów: 2 713
Cena biletu: 20 euro


Przeglądając trasy lotnicze trafiłem na doskonałą okazję żeby polecieć do Portugalii. Długo nie zastanawiałem się i zabukowałem bilety. Wyjazd był nastawiony głównie na turystykę ale na szczęście znalazł się czas również na aspekt meczowy. Już pierwszego dnia mogłem udać się na spotkanie w ramach ekstraklasy portugalskiej. Dojazd był prosty i nie wymagał wielkiego wysiłku - najpierw pociąg podmiejski do stacji Belem a potem krótki spacer. Warto zaznaczyć że w niedalekiej odległości od stadionu jest słynna wieża Belem oraz Pomnik Odkryć Geograficznych. Bilet kupiłem w kasie stadionowej. Na meczu nie było dużo widzów, a obok mnie siedzieli kibice gości, którzy sporadycznie prowadzili doping. W młynie gospodarzy około 20 osób z jeszcze słabszym dopingiem. Sam mecz nie stał na wysokim poziomie - a jedyny gol padł z rzutu wolnego tuż przed przerwą.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz