wtorek, 30 maja 2017

Zemplin Michalovce - Slovan Bratysława 1:3

27 maja 2017 r. Bratysława
Fortuna Liga - Zemplin Michalovce - Slovan Bratysława 1:3
Bramki: Koscelnik (56) - Soumah (26, 70), Salata (78)
Widzów: 604
Cena biletu: 10 euro



W poprzednim tygodniu musiałem zaliczyć przerwę w oglądaniu meczy – wszystko za sprawą drużyny Vitrum Wola Uhruska, która postanowiła nie przyjechać na mecz z moją Spartą. Obowiązki w pracy nie pozwoliły mi również na obejrzenie spotkania na tygodniu, stąd moja przerwa od meczy wyniosła aż dwa tygodnie. W ten weekend już nic mi nie pokrzyżowało planów i wyruszyłem na podbój nowego obiektu – a był nim stadion Pasienky w Bratysławie. Do tej pory w stolicy Słowacji byłem tylko raz i to bardzo krótko, tak więc tym razem mogłem bardziej poznać miasto. W sumie Bratysława w moim odczuciu nie zachwyca i daleko jej do innych stolic krajów środkowej Europy. Formalnie gospodarzem spotkania był Zemplin Michalove ale z uwagi na remont płyty boiska mecz odbył się w Bratysławie. Widać było, że jest to ostatnia kolejka i że oba zespoły o nic nie grają. Spotkanie bardziej przypominało sparing niż mecz o punkty. Również na trybunach panowała podobna atmosfera – garstka widzów, doping prowadzony tylko przez dzieci w wieku szkolnym. Na plus z pewnością zasługuje oldschoolowy stadion – z dużą tablicą oraz jupiterami.  



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz