czwartek, 18 maja 2017

Jutrzenka Drzewce - Juvenia Wysokienice 1:1

14 maja 2017 r Lipce Reymontowskie
Liga Okręgowa Skierniewice - Jutrzenka Drzewce - Juvenia Wysokienice 1:1
Widzów: 80


Piękna pogoda sprawiła, że w niedzielę wybrałem się na kolejny mecz, również klasy okręgowej. Za mój cel obrałem Lipce Reymontowskie, w których swoje mecze rozgrywa Jutrzenka Drzewce. Stadion w Lipcach jest widoczny z pociągu lecz do niedawna nie wiedziałem jaka drużyna jest jego gospodarzem. Jedynym mankamentem jest fakt, iż stadion leży w szczerym polu i przy pogodzie takiej jak była w niedzielę upał daje się mocno we znaki. Mecz był przeciętny - z małą ilością sytuacji bramkowych i zakończył się takim samym wynikiem, jak dzień wcześniej na meczu, który oglądałem w Kole.


















1 komentarz:

  1. Znam ten rejon skierniewicki pozasportowo... Ciekawie wygląd ten blog. Wlazłem z blogu Cfetera. Mocnej końcówki sezonu piłkarskich Bklas!
    pan prezes 8 liga mistrzów
    Wpadnij przy okazji na cklasacblog...

    OdpowiedzUsuń