środa, 17 maja 2017

Olimpia Koło - Sparta Orzechowo 1:1

13 maja 2017 r. Koło
Liga Okręgowa Konin - Olimpia Koło - Sparta Orzechowo 1:1
Bramki: Czajka (45) - Nowak (39)
Widzów: 100


W tej rundzie udało mi się zaliczyć kilka stadionów, które od dłuższego czasu planowałem odwiedzić. Jednym z nich był obiekt w Kole - raz nawet byłem blisko wyjazdu do tego miasta ale mecz w ostatniej chwili został przełożony i musiałem dokonać modyfikacji planów. Przez Koło wiele razy przejeżdżałem pociągiem i stąd się narodził pomysł wyjazdu. Pociąg z Warszawy jedzie szybko i po niecałych dwóch godzinach można dotrzeć na miejsce. Ten stan wkrótce ulegnie zmianie bo na tej trasie planowany jest remont i pociągi pomiędzy Warszawą a Poznaniem będą jeździć okrężną drogą. Tabela wskazywała, że Olimpia nie będzie miała kłopotów z pokonaniem przeciwnika - jednak rzeczywistość okazała się inna. Goście bardzo dobrze w tym dniu się prezentowali i sprawili sporą niespodziankę. W drugiej połowie Olimpia nie wykorzystała rzutu karnego.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz