poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Vysocina Jihlava - 1.FC Slovacko 0:0

1 kwietnia 2017 r. Jihlava
ePojisteni.cz liga - Vysocina Jihlava - 1.FC Slovacko 0:0
Widzów: 2 235
Cena biletu: 120 koron czeskich


Po meczu w Kutnej Horze pojechałem na kolejny w Jihlavie - dzięki czemu po raz pierwszy w tym roku zaliczyłem więcej niż jedno spotkanie tego samego dnia. Stadion w Jihlavie z pewnością wielu osobom przypadnie do gustu - a wyróżnia się z powodu posiadania czterech trybun, każdej w innym kształcie. Przed meczem tradycyjnie na meczu w Czechach posiliłem się kiełbaską z grilla. Niestety po raz pierwszy trafił mi się bardzo słaby mecz w czeskiej ekstraklasie. Do tej pory trafiały mi się ciekawe spotkania z dużą ilością goli. Tym razem nie dość, że nie było bramek to nawet składnych akcji było mniej niż palców u jednej ręki. Jednak samą podróż mogę zaliczyć do udanych i pora mieć nadzieję, że niedługo na kolejne piłkarskie wrażenia do Czech ponownie się wybiorę.    

























2 komentarze:

  1. A moglbys cos na temat kibicow napisac? Ilu bylo kibicow gosci? U miejscowych byl jakis mlyn krecajac doping? Jesli tak to w mniejwiecej ilu i jak ich oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gości było około 10 osób, wywiesili jedną flagę, bez dopingu. Dużo więcej się po nich spodziewałem, zwłaszcza że jak ich widziałem na meczu u siebie to nawet przyzwoicie się zaprezentowali. Z tego meczu wrzuciłem filmik na moim kanale na YT. Gospodarzy w młynie z 50 osób, doping sporadycznie. Ogólnie jak na czeskie realia mizeria.

    OdpowiedzUsuń