wtorek, 11 kwietnia 2017

Sparta Rejowiec Fabryczny - Ogniwo Wierzbica 2:0

8 kwietnia 2017 r. Rejowiec Fabryczny
Liga Okręgowa Chełm - Sparta Rejowiec Fabryczny - Ogniwo Wierzbica 2:0
Bramki: Oleksiejuk (52), Góra (78)
Widzów: 100


W ten weekend miałem trochę spraw do załatwienia w domu, a że w tym czasie grała u siebie Sparta, więc wybór meczu nie był trudny. Na początek zacznę od bardzo smutnej dla mnie wiadomości, otóż w minioną środę odszedł mój nauczyciel wf z liceum, który pojawił się wcześniej na moim blogu, kiedy byłem na meczach drużyn, które trenował Tomasz Wieczorek. W tym miejscu dziękuję za to miałem okazję poznać Czorka i za to że pod jego wodzą osiągnąłem największy sportowy sukces, jakim było zwycięstwo w powiatowej licealiadzie w  piłce nożnej w 1999 roku. 
Co do meczu - to było to słabe widowisko. Pierwsza połowa była chyba najgorsza od kilku lat, na szczęście druga odsłona była dużo lepsza i co najważniejsze padły w niej dwie bramki dla Sparty. Drugi raz w tym sezonie na listę strzelców wpisał się Dawid Oleksiejuk, który ma zaledwie 15 lat. Co ciekawe po spadku Sparty do okręgówki, Ogniwo każdy mecz w Rejowcu Fabryczny przegrywa i to do zera. Teraz liga, w której gra Sparta ma pauzę,a w następnej kolejce mój zespół jedzie do Siennicy Nadolnej na mecz z Bratem.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz