czwartek, 6 kwietnia 2017

Sparta Kutna Hora - SK Vysoke Myto 2:1

1 kwietnia 2017 r. Kutna Hora
IV Liga Divize C - Sparta Kutna Hora - SK Vysoke Myto 2:1
Bramki: Skokan (23), Frejlech (42-karny) - Dvorak (19)
Widzów: 150
Cena biletu: 40 koron czeskich


Do tej pory bez problemu ustalałem swoje plany meczowe, tym razem niemal do samego końca nie wiedziałem gdzie jechać. Co prawda myślałem o wyjeździe do Czech w tym terminie wcześniej, ale jakoś nie mogłem dobrać terminarzy. Ostatecznie w piątkowe popołudnie podjąłem decyzje i ruszyłem w trasę. O miejscowości Kutna Hora wcześniej nie słyszałem, a okazało się, że jest to bardzo ładne miejsce z dużą ilością interesujących zabytków. Czas przed spotkaniem upłynął mi szybko i w końcu udałem się na stadion. Ten jest rewelacyjny, prawdziwa oldschoolowa perełka - warta odwiedzenia, o czym mogą przekonać zamieszczone w tym poście zdjęcia. Mecz na średnim poziomie, zakończył się niespodzianką, bo gospodarze w tabeli plasują się niżej, ale tego dnia byli lepszym zespołem.  










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz