piątek, 10 marca 2017

Naprzód Jędrzejów - Partyzant Radoszyce 0:0

5 marca 2017 r. Jędrzejów
IV Liga Świętokrzyska - Naprzód Jędrzejów - Partyzant Radoszyce 0:0
Widzów: 200
Cena biletu: 5 zł


Pociąg  którym wracałem z meczu w Bytowie jechał do Krakowa i po drodze zatrzymywał się w Piasecznie. Do końca nie wiedziałem czy wysiąść w Piasecznie i udać się do domu czy też podróżować dalej na kolejny mecz. Ostatecznie wybrałem drugą opcję i tym sposobem dotarłem do Jędrzejowa. Pogoda tego dnia była rewelacyjna i spacer po mieście mógł odbyć się w sprzyjających warunkach. Drużynę Naprzodu dobrze kojarzę, bo przez dwa sezony grała w tej samej lidze co moja Sparta, wówczas była to IV liga chełmsko-kielecko-tarnobrzesko-zamojska. Dodatkowo w sezonie 1999/2000 Sparta wygrała w lidze tylko jeden mecz i było to spotkanie z Naprzodem (zakończone wynikiem 2:1). Tyle z historii - tym razem Naprzód rywalizował z Partyzantem Radoszyce. Niestety o samym meczu można powiedzieć, że się odbył - było to wyjątkowo nieciekawe widowisko i po raz pierwszy w tym sezonie zanotowałem bezbramkowy remis.
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz