środa, 15 marca 2017

Izolator Boguchwała - Stal Gorzyce 4:2

11 marca 2017 r. Boguchwała
IV Liga Podkarpacka - Izolator Boguchwała - Stal Gorzyce 4:2
Bramki: Szymański (5), Cupryś (36-karny), Róg (43), Szkolnik (65) - Machowski (47), Pędlowski (63)
Widzów: 150
Cena biletu: 5 zł


Stadion w Boguchwale od dawna miałem w planach, lecz z różnych powodów nie mogłem go odhaczyć. Najbliżej wizyty na Izo Arenie byłem w listopadzie ubiegłego roku, lecz wówczas pociąg na który miałem się przesiąść miał spore opóźnienie i ostatecznie musiałem zrezygnować z wyjazdu. Tym razem pociąg bez opóźnień dotarł do Rzeszowa, gdzie przesiadłem się do busa i tak dotarłem do celu. Obecnie Izolator występuje w IV lidze, ale organizacyjnie bije na głowę niejedną drużynę z wyższych klas rozgrywkowych. Wystarczy odwiedzić stronę klubową, która prowadzona jest bardzo profesjonalnie, do tego z każdego meczu są robione skróty. Pozytywnie byłem zaskoczony już po wejściu na stadion, kiedy okazało się, że jest catering w postaci kiełbasek z grilla i ciepłych napojów. Do tego przed meczem każde siedzenie zostało starannie wytarte przez przedstawicieli klubu, tak więc o Izolatorze można wypowiedzieć się w samych superlatywach. Pierwsza połowa meczu wskazywała, że będzie to jednostronne widowisko i zakończy się wysoką wygraną gospodarzy. Okazało się inaczej, bo goście zdobyli kuriozalnego gola kontaktowego i zwietrzyli swoją szansę na pozytywne rozstrzygnięcie zawodów. Po ładnym golu na 3:2 gospodarze szybko otrzymali drugi rzut karny w tym meczu i spotkanie już się uspokoiło.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz