czwartek, 23 marca 2017

Atromitos Ateny - AEK Ateny 0:1

18 marca 2017 r. Ateny
Super Liga - Atromitos Ateny - AEK Ateny 0:1
Bramka: Mandalos (57)
Widzów: 1 265
Cena biletu: 10 euro



Dawno w swoich wyjazdach nie zakładałem zrealizowania określonego celu – w tym roku jednak postanowiłem, że chciałbym zaliczyć setny stadion poza granicami Polski. Obecnie mój licznik wskazuje 89, więc szanse są dość spore. Drugi cel – obejrzenie meczy w co najmniej 30 państwach – jest o wiele trudniejszy do zrealizowania. Mały krok w spełnieniu obu planów uczyniłem w miniony weekend, dzięki spotkaniu w Atenach. Wizyta w stolicy Grecji miała charakter turystyczny, ale na szczęście znalazł się czas na mecz. Wybór padł na małe derby w ekstraklasie pomiędzy drużyną Atromitos a AEK. Bilet bez problemu można było nabyć w kasie pod stadionem, ale do jego zakupu konieczne było okazanie dowodu osobistego. Sam stadion – kameralny, mi przypadł do gustu. Co do meczu to stał na dość dobrym poziomie. Co ciekawe w meczu sędziowie nie uznali dwóch prawidłowo zdobytych goli (po jednym dla każdej drużynie) dopatrując się spalonych. Nie muszę dodawać, że nie uznanie bramki gospodarzom spotkało się z dużym niezadowoleniem miejscowych kibiców. 
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz