piątek, 21 października 2016

Śląsk Świętochłowice - Orzeł Miedary 3:0

16 października 2016 r. Świętochłowice
Liga Okręgowa Katowice IV - Śląsk Świętochłowice - Orzeł Miedary 3:0
Bramki: Lesik (30-karny), Pałka (36), Szubert (65)
Widzów: 50


Z Koszalina wróciłem do domu tuż po północy w niedzielę i po krótkim odpoczynku znowu przed 4 zerwałem się z łóżka. W sumie gdyby nie fakt, że mecz miałem oglądać z Jackiem to bym sobie odpuścił. Do tego pogoda nie rozpieszczała, ale co to za problem dla groundhoppera. Przed meczem tym razem zamiast turystyki udałem się na mszę do kościoła w Świętochłowicach. Muszę przyznać, że do odwiedzin tego miasta przyciągnął mnie fajny stadion - prawdziwa oldschoolowa perełka. Sam mecz zakończył się wygraną gospodarzy, choć pierwsze minuty na to nie wskazywały. Z uwagi, że spotkanie rozpoczęło się o godzinie 11 to w domu byłem o dość wczesnej jak na moje podróże porze.




























1 komentarz: