czwartek, 13 października 2016

Glentoran FC - Ballinamallard United 1:1

8 października 2016 r. Belfast
Danske Bank Premiership - Glentoran FC - Ballinamallard United 1:1
Bramki: Caldwell (5) - Lecky (41)
Widzów: 1 000
Cena biletu: 10 funtów


Tuż po 7 w Dublinie wsiadłem do pociągu i udałem się do Belfastu na kolejny mecz. Najpierw miałem sporo czasu na zwiedzanie miasta co skrzętnie wykorzystałem. W końcu udałem się do wschodniej części miasta, gdzie znajduje się bardzo ładny stadion The Oval. Wizytę na nim wszystkim polecam. Stadion jest na tyle ciekawy, że z każdego miejsca są fajne widoki. Do tego w pobliżu znajduje się lotnisko i co jakiś czas nad głowami śmigały samoloty. Jedynym minusem był fakt, że pomimo zapłaty 10 funtów w zamian nie dostałem żadnego biletu. Trochę mnie to zdziwiło zwłaszcza, że przy zwiedzaniu stadionu na jednej z trybun znalazłem bilet z poprzedniej kolejki. Mecz nie stał na wysokim stadionie i zakończył się remisem, który nie skrzywdził żadnej z drużyn. Po meczu wróciłem do Dublina, gdzie miałem nocleg a następnego dnia powrót do Polski. Wyjazd z całą pewnością mogę zaliczyć do udanych i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się wrócić do Irlandii.
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz