środa, 12 października 2016

Bohemian FC Dublin - Shamrock Rovers 1:0

7 października 2016 r. Dublin
Airtricity League - Bohemian FC Dublin - Shamrock Rovers 1:0
Bramka: Lopes (16)
Widzów: 5 000
Cena biletu: 15 euro


Bardzo fajnie oglądało mi się mecze Sparty, ale w końcu zatęskniłem za podróżą w nowe miejsce. Bilety na samolot do Dublina udało mi się zdobyć w atrakcyjnej cenie, więc nie pozostało mi nic innego jak spakować plecak i ruszyć na podbój nieznanych lądów. Na wstępie mały poślizg bo lot z Modlina opóźnił się o godzinę, przez co zostało mi mniej czasu na zwiedzanie stolicy Irlandii. Niestety ale nie wszystko udało mi się zwiedzić - cóż trzeba będzie w przyszłości tam wrócić jeszcze raz. W tej rundzie po raz trzeci wybrałem się na derbowy mecz w stolicy kraju. Tym razem widownia dużo mniejsza, ale sam mecz fajny. Do tego ciekawy oldschoolowy stadion, więc powodów do narzekań nie miałem. Sam mecz to bardzo dużo walki i w sumie mało sytuacji bramkowych. Ostatecznie spotkanie zakończyło się skromnym zwycięstwem gospodarzy. 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz