czwartek, 11 sierpnia 2016

1.FC Slovacko - Dukla Praga 2:2

6 sierpnia 2016 r. Uherske Hradiste
Synot Liga - 1.FC Slovacko - Dukla Praga 2:2
Bramki: Kosut (78), Zajic (90) - Olayinka (30), Nestor (62-karny)
Widzów: 3 652
Cena biletu: 150 koron czeskich



Z różnych przyczyn nie było mnie ostatnio na stadionach – w tym czasie niestety m.in. nie mogło mnie być na meczu z okazji 50-lecia Sparty. W końcu jednak udało mi się wyruszyć na kolejny mecz w Czechach. Jak już wcześniej wspominałem jest to jeden z moich ulubionych kierunków, a mecze czeskiej ekstraklasy są ciekawe i obfitujące w bramki. Tak było również tym razem w Uherskich Hradistach. Wizytę na tamtejszym stadionie miałem już od jakiegoś czasu w planach, ale jakoś aż do ostatniej soboty nie mogłem ją zrealizować. Z pewnością pierwsze co się rzuca w oczy to oryginalne jupitery. Po meczu nocowałem w Pension Bobule w Starym Mieście. Obiekt ten znajduje się przy samym dworcu kolejowym i prowadzony jest przez Polkę. Cena również przyzwoita, więc każdemu polecam nocleg w tym miejscu. Po spotkaniu z obecnego składu czeskiej ekstraklasy do zaliczenia wszystkich stadionów na tym poziomie brakuje mi jeszcze tylko 5 obiektów. 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz