środa, 20 lipca 2016

Lechia Tomaszów Mazowiecki - Stal Mielec 0:2

16 lipca 2016 r. Tomaszów Mazowiecki
Puchar Polski - Lechia Tomaszów Mazowiecki - Stal Mielec 0:2
Bramki: Sobczak (70), Szczepański (90)
Widzów: 500
Cena biletu: 14 zł


Wyjątkowo szybko, jak na swoje możliwości, obejrzałem pierwszy mecz w sezonie 2016/2017 – inauguracja miała miejsce w Tomaszowie Mazowieckim podczas spotkania w ramach Pucharu Polski. Na ten moment oficjalny mecz mogłem obejrzeć tylko w ramach Pucharu Polski, więc po wylosowaniu par mogłem planować podróż. Tak się złożyło, że mecz w Tomaszowie Mazowieckim najbardziej mi odpowiadał, bo w innym przypadku albo dany obiekt miałem już odhaczony lub też musiałbym po meczu nocować w hotelu, a że po Euro mój budżet został trochę nadszarpany, z wyborem spotkania nie miałem trudności. W Tomaszowie Mazowieckim jest obecnie wyburzana, a następnie ma być budowana główna trybuna, więc widok miałem na mały plac budowy. Mecz ciekawy – gospodarze grający dwie klasy niżej nie przestraszyli się wyżej notowanego rywala i przy lepszej skuteczności w pierwszej połowie, mogli pokusić się o niespodziankę. Druga odsłona należała do gości, którzy dwoma golami zapewnili sobie udział w następnej rundzie, gdzie czekać ich będzie spotkanie z płocką Wisłą. 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz