piątek, 12 sierpnia 2016

Austria Wiedeń - Rapid Wiedeń 1:4

7 sierpnia 2016 r. Wiedeń
Bundesliga - Austria Wiedeń - Rapid Wiedeń 1:4
Bramki: Kayode (63) - Traustason (33), Schaub (65), Grahovac (87), Joelinton (90)
Widzów: 15 270
Cena biletu: 28 euro


O ile z planem na sobotę szybko sobie poradziłem, to z niedzielą zastanawiałem się trochę dłużej. W końcu zauważyłem, że w tym terminie odbędą się derby Wiednia na stadionie Ernsta Happela. Myślałem, że będą kłopoty z nabyciem biletu na miejscu, więc dla bezpieczeństwa miejscówkę nabyłem przez internet. Później okazało się, że widzów jak na derby było stosunkowo niewielu. Wcześniej byłem w Wiedniu już kilka razy ale mimo to wolny czas przed meczem spędziłem na zwiedzaniu, a że w stolicy Austrii jest wiele ciekawych miejsc, więc czas minął mi bardzo szybko. Sam mecz zakończył się wysokim zwycięstwem Rapidu. Na trybunach moim zdaniem kibice tego klubu również lepiej się prezentowali.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz