piątek, 10 czerwca 2016

Błyskawica Warszawa - MKS Hutnik Warszawa 6:1

5 czerwca 2016 r. Warszawa
A Klasa Warszawa I - Błyskawica Warszawa - MKS Hutnik Warszawa 6:1
Widzów: 80


Obecnie szybko mija podróż pociągiem z Katowic do Warszawy, więc zdążyłem dotrzeć na czas na mecz w stolicy. Wybrałem się na derby w A klasie, na stadionie na którym do tej pory nigdy nie byłem - mowa o obiekcie przy ulicy Kawęczyńskiej. Spotkanie oglądałem w towarzystwie Łukasza, z którym już kilka szpili na żywo razem widziałem. Myślałem, że w derbowym pojedynku będzie dużo walki, tak jednak nie było. Przewaga Błyskawicy bardzo widoczna, więc okazałe zwycięstwo specjalnie nikogo nie zaskoczyło.









3 komentarze:

  1. Derby w a-klasie brzmi troche dzwinie. No bo bez przesady przeciez w niej to graja same kluby warszawskie i podwarszawskie wiec takim razem to kazdy mecz a-klasowy mozna bylo nazwac derby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, czepianie się. Derby to derby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 42 yrs old Nuclear Power Engineer Leeland Girdwood, hailing from Brossard enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Rowing. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. ponizsza strona

    OdpowiedzUsuń