środa, 25 listopada 2015

Stilon Gorzów Wielkopolski - Polonia-Stal Świdnica 2:0

14 listopada 2015 r. Gorzów Wielkopolski
III liga dolnośląsko-lubuska - Stilon Gorzów Wielkopolski - Polonia-Stal Świdnica 2:0
Bramki: Posmyk (23-karny) Gruszecki (50)
Widzów: 300
Cena biletu: 10 zł


Z meczu Polska - Islandia wróciłem do domu o północy, a już o 4 rano musiałem zrywać się z łóżka by zdążyć na kolejne zawody. Na szczęście trochę jeszcze pospałem w pociągu, bo tym środkiem transportu dotarłem do Gorzowa Wielkopolskiego. Najpierw miałem pociąg do Poznania, a tam przesiadłem się na kolejny. Tradycyjnie spacer po mieście i wędrówka na stadion. Tego dnia mocno zmarzłem, wygląda na to że powoli trzeba przestawić się na oglądanie meczy przed telewizorem. Sam mecz średni - goście praktycznie nic ciekawego nie pokazali, więc zwycięstwo Stilonu całkowicie zasłużone. Potem długi powrót do domu i drugi dzień z rzędu wracam do domu o północy.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz