czwartek, 19 listopada 2015

Polska - Islandia 4:2

13 listopada 2015 r. Warszawa
Mecz Towarzyski - Polska - Islandia 4:2
Bramki: Lewandowski (76, 79), Grosicki (52), Kapustka (66) - Sigurdsson (4-karny), Finnbogason (69)
Widzów: 56 207
Cena biletu: 60 złotych


Przysłowie "najciemniej jest pod latarnią" sprawdziło się w moim przypadku. Bardzo blisko mam na Stadion Narodowy, ale jakoś do tej pory odkładałem wizytę na nim w trakcie meczu. Dopiero tej jesieni postanowiłem w końcu dopisać Stadion Narodowy na moją groundlistę. Najpierw chciałem udać się na mecz z Irlandią, ale nie śledziłem harmonogramu sprzedaży i jak w końcu zdecydowałem się na mecz to biletów już nie było. Kolejną okazją miał być mecz towarzyski z Islandią i tu lepiej się przygotowałem. Karty reprezentacji nie mam, więc czekałem na otwartą sprzedaż, a ta miała zacząć się w sobotę, jak byłem poza komputerem na meczu w Pelplinie. W przerwie meczu skontaktowałem się z kolegą Łukaszem i to dzięki niemu oraz jego żonie Beacie mogłem obejrzeć mecz Polska - Islandia. W tym miejscu dla wspomnianej wyżej dwójki serdecznie dziękuję. Meczu nie ma sensu opisać bo raczej każdy z czytelników mojego bloga widział go, ale muszę przyznać, że zwłaszcza drugą połowę fajnie się oglądało. Mecz z Islandią był to dopiero mój drugi mecz reprezentacji Polski widziany na żywo na stadionie.
























2 komentarze: