czwartek, 15 października 2015

UMKS II Piaseczno - Perła II Złotokłos 5:1

11 października 2015 r. Piaseczno
A Klasa Warszawa III - UMKS II Piaseczno - Perła II Złotokłos 5:1
Widzów: 30


Mało kiedy chce mi się w niedzielę jeździć na mecze, więc tym razem udałem się na mecz w Piasecznie. Rezerwy grały na bocznym boisku ze sztuczną nawierzchnią, co tym razem wyjątkowo mi odpowiadało bo kolejny obiekt trafił do mojej kolekcji, dzięki czemu jestem coraz bliżej realizacji celu na tą rundę, tj. przekroczenia liczby 300 stadionów na których oglądałem jak kopią w piłkę. Sam mecz bez większej historii - przewaga gospodarzy widoczna od początku, zresztą pierwszy gol padł już w 3 minucie spotkania. Po raz pierwszy w tej rundzie zmarzłem na stadionie, co oznacza że powoli tegoroczne wojaże zbliżają się ku końcowi.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz