sobota, 31 października 2015

Granica Terespol - Unia Żabików 1:3

25 października 2015 r. Terespol
Liga Okręgowa Biała Podlaska - Granica Terespol - Unia Żabików 1:3
Bramki: Księżopolski (69-sam.) - Mazurek (28, 38, 50)
Widzów: 100


Ostatnio mam wyjątkową chęć do podróży na niedzielne mecze. Niektóre drużyny grają swoje mecze wyłącznie tego dnia i jest to dla mnie jedyna okazja do zaliczenia konkretnego stadionu. Z racji, iż pochodzę z województwa lubelskiego, to w Polsce najwięcej meczy oglądam w tym regionie, ale i tu mam jeszcze sporo białych plam. Jedną z nich jest okręg biało-podlaski. Dawno mnie tam na meczu nie było, więc w niedzielny poranek wsiadłem do pociągu i dotarłem do ostatniej stacji, tuż przy granicy z Białorusią - miasta Terespol. Dla mnie niedziela nie może być bez mszy świętej, więc przed meczem udałem się do miejscowego kościoła, a potem przespacerowałem się trochę po Terespolu. Oprócz ładnej cerkwi, która jest na wstępie niniejszego postu, warto wybrać się w okolice terminala granicznego. Wreszcie pora na mecz. Miejscowa Granica słabo spisuje się w lidze, więc końcowy wynik nie jest niespodzianką, Co ciekawe spotkanie zakończyło się takim samym rezultatem jak oglądany przeze mnie mecz w dzień poprzedni. Swego czasu można było na jednym z filmików w internecie zobaczyć jak kibice naśladują pracę sędziego. W Terespolu w sędziego postanowił pobawić się ... pies, o czym możecie przekonać się na jednym z moich filmików.

  

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz