środa, 7 października 2015

Frassati Fajsławice - Sparta Rejowiec Fabryczny 1:1

4 października 2015 r. Fajsławice
Liga Okręgowa Chełm - Frassati Fajsławice - Sparta Rejowiec Fabryczny 1:1
Bramki: Daniel Krakiewicz (82) - Kamil Rutkowski (35)
Widzów: 100


Powoli mój blog przekształca się w stronę Sparty, a wszystko za sprawą, że mam trochę rzeczy do załatwienia w swojej miejscowości, a po drugie jakoś nie chce mi się oglądać nic innego oprócz mojej drużyny. Na szczęście w okręgu chełmskim mam spore zaległości, więc przy okazji meczy Sparty mogę dodawać kolejne stadiony do swojej kolekcji. W Fajsławicach do tej pory nigdy w życiu nie byłem. Klub z tej miejscowości założony został dopiero w 1998 roku, a w okręgu chełmskim znalazł się za sprawą reformy administracyjnej z końca ubiegłego stulecia. Pogoda tego dnia była bardzo ładna, więc na mecz nie wypadało się nie wybrać. Jak zwykle mecze Sparty nagrywam, a efekt mojej pracy można obejrzec po linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=aI9aFuSDXgg

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz