poniedziałek, 21 września 2015

Start Regent Pawłów - Vojsławia Wojsławice 1:3

16 września 2015 r. Pawłów
A Klasa Chełm - Start Regent Pawłów - Vojsławia Wojsławice 1:3
Widzów: 70


Po ponad 14 latach gmina Rejowiec Fabryczny ponownie posiada więcej niż jedną drużynę piłkarską, stało się tak za sprawą reaktywacji Startu Pawłów. Z tego faktu z pewnością uradowany jest mój kolega Karol, prowadzący stronę http://mygreatfootball.pl.tl. Z racji mojego pobytu w rodzinnym Rejowcu Fabrycznym nie mogłem nie udać się na mecz do pobliskiego Pawłowa. Co ciekawe nigdy tam jako zawodnik Sparty nie grałem, ani nie byłem na meczu w charakterze kibica. Tak więc zaległości trzeba było nadrobić. Mecz na który się wybrałem odbywał się w środę, o dość późnej godzinie (17.00). Wiadomo, że rozgrywki A Klasy są amatorskie i godzina meczu została ustawiona z myślą o pracujących lub uczących się piłkarzach. Nie zmienia to jednak faktu iż pod koniec meczu było już trochę ciemno. Bliska odległość pomiędzy Pawłowem a Rejowcem Fabrycznym nie pozostała bez wpływu na skład Startu, w którym sporo osób ma za sobą przeszłość w Sparcie. Co ciekawe trenerem drużyny jest Kamil Góra, który jest czynnym zawodnikiem Sparty, póki co terminarz tak się układa, że Kamil opuścił do tej pory zaledwie jeden mecz Sparty. Z kolei drużynę Vojsławii, od tego sezonu, prowadzi znany w regionie Tomasz Wieczorek (jak już wcześniej wspominałem mój były nauczyciel wf z liceum). Mecz był ciekawy, z dużą ilością sytuacji bramkowych. Start grał bardzo ambitnie, ale musiał uznać wyższość drużyny, która niczym wytrawny bokser wypunktowała przeciwnika. Na zakończenie wszystkich czytelników niniejszego bloga zapraszam na mecze do Pawłowa oraz oczywiście na spotkania Sparty.
Skrót z meczu do obejrzenia jest pod linkiem
https://youtu.be/uLUqWbFfF3Q


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz