czwartek, 3 września 2015

NK Maribor - NK Krka 2:2

29 sierpnia 2015 r. Maribor
Prva Liga - NK Maribor - NK Krka 2:2
Bramki: Mendy (43), Ibraimi (61) - Welbeck (8), Vuckic (85)
Widzów: 2 500
Cena biletu: 10 euro


Drugi rok z rzędu udałem się na mecz do Słowenii - tym razem wybór padł na najbardziej utytułowaną drużynę NK Maribor. Podróż z Wiednia pociągiem minęła szybko i po 3,5 godzinach byłem na miejscu. Tego dnia żar z nieba lał się niemiłosiernie, ale zwiedzanie miasta nie mogłem sobie odpuścić. Potem krótka regeneracja sił w jednej z restauracji (tradycyjnie w tym regionie kupuje pljeskavicę, a na dodatek zamówiłem zielone piwo). Tak mogłem udać się na mecz. Widzów nie za dużo, potwierdziły się niestety słowa, że gorąco tutaj jest tylko na meczach z Olimpiją Lublaną. Wynik nie odzwierciedla wydarzeń na boisku - gospodarze mieli dużą przewagę, ale razili nieskutecznością.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz