wtorek, 22 września 2015

1.FC Saarbrucken - TSG 1899 Hoffenheim II 3:1

18 września 2015 r. Saarbrucken
Regionalliga Sudwest - 1.FC Saarbrucken - TSG 1899 Hoffenheim II 3:1
Bramki: Okoronkwo (5, 7), Sokler (65-karny) - Canouse (3)
Widzów: 3 127
Cena biletu: 16 euro


Długo zastanawiałem się czy ostatni weekend urlopu spędzić u rodziców, czy też ruszyć w nieznane. Ostatecznie zwyciężyła chęć powłóczenia się i tak ruszyłem w kolejną podróż. Niemal zawsze mam przygody z pociągiem EN Jan Kiepura - tym razem lokomotywę uszkodziły dziki i z trzygodzinnym opóźnieniem pociąg skończył bieg wcześniej w Dortmund. Następnie z przesiadkami w Kolonii i Mannheim dotarłem na miejsce. Klub z Saarbrucken grał kiedyś w Bundeslidze,ale teraz wylądował nisko, bo na czwartym szczeblu. Warto jednak się tam udać ze względu na ładny stadion. Sam mecz ciekawy - z niesamowitym początkiem kiedy w 7 minut padły trzy gole. Po meczu udałem się do pobliskiego Friedrichstall, gdzie miałem nocleg.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz