środa, 5 sierpnia 2015

GKS Tychy - Wisła Puławy 0:2

1 sierpnia 2015 r. Tychy
II Liga - GKS Tychy - Wisła Puławy 0:2
Bramki: Głaz (24), Nowak (39)
Widzów: 5 412
Cena biletu: 10 zł


Kolejne ligi inaugurują rozgrywki - tym razem pora na II ligę, w tym celu udałem się na mecz do Tychów. Nie ukrywam, że magnesem był nowy stadion, który na zdjęciach prezentował się bardzo efektownie. Liczyłem, że jak przybędę pod stadion 6 godzin przed pierwszym gwizdkiem sędziego, to bez większego problemu nabędę miejscówkę. Nic bardziej mylnego - zanim kupiłem bilet musiałem odstać w kolejce ponad godzinę. Nowy stadion przyciągnął sporę grupę kibiców oraz groundhopperów, dzięki czemu na meczu spotkałem się z Arkiem, Danielem i Sebastianem. W tym miejscu pragnę podziękować Danielowi, który po meczu podrzucił mnie do Katowic, gdzie miałem nocleg. W składzie gospodarzy można było znaleźć kilku zawodników z bogatym doświadczeniem, ale na boisku panowała Wisła, która zasłużenie zgarnęła całą pulę. W jej barwach cały mecz rozegrał wychowanek mojej Sparty - Mateusz Pielach.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz