wtorek, 25 sierpnia 2015

Supraślanka Supraśl - Pogranicze Kuźnica 0:1

22 sierpnia 2015 r. Supraśl
Liga Okręgowa Podlaska II - Supraślanka Supraśl - Pogranicze Kuźnica 0:1
Bramka: Mikłasz (60)
Widzów: 100


Ostatnio zauważyłem, że coraz trudniej jest mi wybrać mecz, który chce obejrzeć. Tak też było i tym razem i po długim ślęczeniu nad terminarzami zdecydowałem się na Supraśl. Za wyborem przemawiały głównie dwa czynniki - 1) w województwie podlaskim najdawniej ze wszystkich województw widziałem mecz (ostatni był w maju 2012 r.) 2) słyszałem dużo dobrych opinii zachęcających do wizyty Supraśla. Obecnie trwa remont linii kolejowej na trasie Warszawa - Małkinia, więc do Białegostoku udałem się autobusem, tam przesiadłem się w kolejny i byłem na miejscu. Miasto rzeczywiście jest ładne i warto je odwiedzić. Sam mecz to przede wszystkim dużo walki, z bardzo małą ilością sytuacji bramkowych. Ostatecznie padła tylko jedna bramka, zresztą bardzo ładna. Krótki filmik obrazujący miasto i mecz do obejrzenia pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=tlKmSxMHHco



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz