piątek, 27 października 2023

KS Jastrząb - Enea Energia II Kozienice 2:1

21 października 2023 r. Jastrząb 

A Klasa Radom I - KS Jastrząb - Enea Energia II Kozienice 2:1

Bramki: Stopiński (23-karny), Wątły (52) - Salamon (44)

Widzów: 30


Chyba najpiękniejsze chwile w przygodzie z groundhoppingiem przeżywam, kiedy udaje mi się obejrzeć mecz na stadionie, który od dawna znajduje się na mojej liście życzeń. Tak było z obiektem klubu KS Jastrząb, na który wybierałem się od kilku lat. Wreszcie w minioną sobotę udałem się do małej miejscowości leżącej niedaleko Szydłowca. Podróż samochodem z Warszawy zajęła mi 1,5 godziny. Na szczęście na mecz udałem się razem z Jackiem, więc czas szybko minął. Stadion KS Jastrząb jest bardzo ładnym obiektem, a wyróżnia go jedyna trybuna, która nie jest ulokowana na środku boiska. W niedalekiej odległości od stadionu znajduje się również ładny zbiornik wodny. Sam mecz był średnim widowiskiem. Więcej okazji strzeleckich mieli gospodarze i to oni finalnie dopisali trzy punkty do swojego konta.

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz