piątek, 7 kwietnia 2023

UKS Lotnisko Modlin - Sokół II Serock 0:2

2 kwietnia 2023 r. Nowy Dwór Mazowiecki

B Klasa Warszawa I - Lotnisko Modlin - Sokół II Serock 0:2

Bramki: Perowicz (32, 76)

Widzów: 50


Jak udawałem się na mecz poza granicami Polski to często moja podróż przebiegała przez Modlin, z którego miałem samolot. Na lotnisko dojeżdżałem pociągiem do stacji Modlin, a następnie przesiadałem się do busa. Po drodze mijałem ładnie położone boisko - początkowo żadna drużyna na nim nie grała, ale później swoje domowe mecze zaczęła na nim rozgrywać UKS Lotnisko Modlin. Od dawna obejrzenie meczu na Modlin Arenie chodziło mi po głowie, aż wreszcie w minioną niedzielę udało mi się to zrealizować. Na mecz udałem się z Jackiem i z pewnością Modlin Arenę możemy wszystkim polecić. Stadion jest ładnie położony i z jego wałów oprócz zmagań zawodników, można obserwować przejeżdżające pociągi. Dodatkowo jeżeli dobrze trafi się na rozkład odlotów samolotów z pobliskiego lotniska, to je także można zobaczyć. Nam się udało dwukrotnie zobaczyć wzbijający się ku niebu samolot. Co do meczu to mimo, że toczył się w trudnych warunkach (padający deszcz) mógł on się podobać. Od początku więcej z gry mieli goście, którzy częściej dochodzili do sytuacji bramkowych, ale pierwsza bramka padła dopiero po pół godzinie gry. Kiedy przed przerwą, za taktyczny faul, ukarany został obrońca gospodarzy, to wydawało się, że kolejne bramki będą już tylko kwestią czasu. Nic bardziej mylnego - swój dzień miał bramkarz Lotniska i dzięki niemu mecz zakończył się nikłą porażką.
































1 komentarz:

  1. Trybuna kryta - Sztosiwo :) Planuję kiedyś wybrać się na Sokol Knezeves. Stadion leży tuż obok pasa startowego lotniska w Pradze.

    OdpowiedzUsuń