piątek, 24 marca 2023

PAF Płońsk - Nadnarawianka Pułtusk 1:1

18 marca 2023 r. Płońsk

V Liga Mazowiecka Grupa I - PAF Płońsk - Nadnarawianka Pułtusk 1:1

Bramki: Wasilczenko (86) – Bobowski (90)

Widzów: 200

Z lekkim poślizgiem zainaugurowałem oglądanie meczy w 2023 roku. Niestety złe warunki atmosferyczne sprawiły, że tydzień temu spotkania, na które chciałem się udać zostały odwołane. Tym razem odbyło się bez przykrych niespodzianek i wreszcie mogłem wybrać się na mecz. Chwilę zajął mi jego wybór, ale ostatecznie zdecydowałem się na mecz V ligi mazowieckiej pomiędzy PAF Płońsk a Nadnarawianką Pułtusk. Nie była to do końca dobra decyzja, bo spotkanie było bardzo nudne i długo zanosiło się, że tego dnia nie zobaczę nawet jednej bramki. 4 minuty przed końcem zawodów gospodarze zdobyli kuriozalną bramkę – po strzale z połowy boiska piłka po koźle minęła bramkarza i wylądowała w siatce. Kiedy wydawało się, że gospodarze dopiszą do swojego konta trzy punkty, Nadnarawianka w drugiej minucie doliczonego czasu gry doprowadziła do remisu. 


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz