piątek, 1 kwietnia 2022

Guzovia Guzów - Tajfun Brochów 6:0

27 marca 2022 r. Guzów

B Klasa Warszawa V - Guzovia Guzów - Tajfun Brochów 6:0

Bramki: Więch (39, 44), Dąbrowski (78, 80), Sierant (16), Tyll (50)

Widzów: 50

Weekend zapowiadał się bez meczy, ale nieoczekiwanie w niedzielne popołudnie udało mi się wygospodarować trochę wolnego czasu. Szybki przegląd terminarzy, które okazały się dla mnie łaskawe, gdyż niedaleko od mojego miejsca zamieszkania znalazłem mecz na obiekcie, na którym wcześniej nie gościłem. Dojazd od Guzowa zajął mi trochę ponad 30 minut. Warunki jak na marzec bardzo dobre i można było zająć się obserwacją zmagań w „Ósmej Lidze Mistrzów”, czyli B Klasie. Guzovia podejmowała Tajfun Brochów i była tego dnia dużo lepszym zespołem. Pewnie wysoko pokonała przeciwnika i utrzymała drugą pozycję w ligowej tabeli. 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz