środa, 27 kwietnia 2022

FC Komorów - FC Płochocin 4:3

23 kwietnia 2022 r. Granica

B Klasa Warszawa V - FC Komorów - FC Płochocin 4:3

Bramki: Cendrowski (32, 64), Mańko (11), Przygoda (41) - Pamnani (38), Michalak (51), Zaborowski (57)

Widzów: 15

Ostatnio miałem dużego pecha – najpierw obfite opady śniegu sparaliżowały rozgrywki ligowe, a później przeziębienie, sprawiły że nie mogłem obejrzeć meczy na które planowałem się udać. Na szczęście w sobotę miałem trochę wolnego czasu i mogłem podskoczyć na meczyk. Udałem się na obiekt w Granicy – na nim swoje mecze rozgrywają Anprel Nowa Wieś i FC Komorów. I to własnie tej drugiej drużyny spotkanie oglądałem. FC Komorów występuje w B Klasie w V grupie warszawskiej – tej samej co blisko miesiąc temu byłem na meczu w Guzowie. W minioną sobotę byłem świadkiem ciekawego widowiska z dużą ilością bramek. Początkowo lepsze wrażenie sprawiali gospodarze, którzy z dwubramkowym prowadzeniem schodzili na przerwę. Początek drugiej odsłony to lepsza gra gości, która zaowocowała zdobyciem dwóch bramek i doprowadzeniem do remisu. Po wyrównianiu gospodarze ruszyli do ataku i zdobyli zwycięską bramkę.  



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz