piątek, 3 grudnia 2021

Radunia Stężyca - Garbarnia Kraków 0:2

27 listopada 2021 r. Stężyca

II Liga - Radunia Stężyca - Garbarnia Kraków 0:2

Bramki: Morys (13-karny), Klec (52-karny)

Widzów: 130

To już piłkarskie ostatki, jeżeli chodzi o ten rok. W sobotę rano wsiadłem do pociągu, którym dotarłem do Gdańska, a następnie do Kartuz. W Kartuzach wsiadłem do taksówki i tak dotarłem do Stężycy. Co jakiś czas piłkarski świat próbuje zawojować drużyna z małej miejscowości. Tym razem Radunia Stężyca, w głównej mierze hojnie wspierana przez miejscowego wójta, przebiła się aż na centralnym poziom rozgrywek ligowych. Jeszcze w sezonie 2016/17 Radunia występowała w lidze okręgowej, ale później rozpoczęła marsz przez poszczególne klasy rozgrywkowe. Stadion Radunii posiada niewielką trybunę, która tego dnia świeciła pustkami. Warto odnotowania jest, iż wstęp na ligowe mecze Radunii jest bezpłatny. Sam mecz to przeciętne widowisko, ale lepsze wrażenie sprawiali goście – Garbarnia Kraków. Dwie bramki w meczu padły z rzutów karnych. Po meczu w taki sam sposób jak przyjechałem, wróciłem do Warszawy.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz