środa, 8 grudnia 2021

KKS Kalisz - Sokół Ostróda 1:2

4 grudnia 2021 r. Kalisz

II Liga - KKS Kalisz - Sokół Ostróda 1:2

Bramki: Majewski (53) - Bondarenko (27, 43)

Widzów: 368

Cena biletu: 20 złotych

Na ostatni mecz w tym roku wybrałem się do Kalisza. W podróż udałem się pociągiem z Warszawy, a pokonanie całej trasy zajęło mi 3 godziny. Do rozpoczęcia zawodów miałem sporo czasu, więc była chwila na zwiedzanie miasta oraz posiłek. W końcu przyszła pora na mecz. Miejscowy KKS podejmował ostatni w tabeli Sokół Ostróda i wielu sympatyków gospodarzy przed pierwszym gwizdkiem dopisywała trzy punkty dla swojej drużyny. Jednak nieliczenie zgromadzoną publiczność czekał spory zawód. Po dwóch bliźniaczych bramkach Sokół wyszedł na prowadzenie, które nie oddał do końca spotkania – gospodarzy tego dnia stać było jedynie na honorową bramkę. W tej relacji często pojawiło się słowo ostatni i takie też padnie na zakończenie postu. Stadion KKS Kalisz to ostatni obiekt spośród obecnego składu II ligi, którego nie miałem w swojej kolekcji. Od soboty po wizycie w Kaliszu mam już komplet stadionów w piłkarskiej II lidze.































1 komentarz:

  1. To chyba mój ulubiony nowy Polski stadion, który nie jest typowym nowym polskim stadionem.

    OdpowiedzUsuń