wtorek, 8 czerwca 2021

Kłos Gmina Chełm - Sparta Rejowiec Fabryczny 0:2

22 maja 2021 r. Rożdżałów

IV Liga Lubelska Grupa Spadkowa - Kłos Gmina Chełm - Sparta Rejowiec Fabryczny 0:2

Bramki dla Sparty: Damian Kuśmierz (34, 48)

Widzów: 60


Aż osiem miesięcy nie oglądałem na żywo meczu mojej drużyny. W końcu wybrałem się na mecz Sparty z Kłosem Gmina Chełm. Drużyna ta ostatnio nie leży mojemu zespołowi i ostatnie pięć potyczek ligowych zakończyły się zwycięstwem przeciwnika. Mecz był ważny w kontekście walki o utrzymanie i punkty były potrzebne każdemu. Przez cały dzień był ładna pogoda, ale w trakcie meczu się popsuła i przez większą część padał deszcz. Początek spotkania należał do gospodarzy ale później do głosu doszła Sparta, która zasłużenie zgarnęła pełną pulę. Pisząc ten post już wiadome jest, że Sparta zapewniła sobie utrzymanie i w przyszłym sezonie będę znów mógł oglądać mecze mojej drużyny na czwartoligowym poziomie. 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz