piątek, 28 maja 2021

Victoria Zerzeń - Talent Warszawa 0:13

15 maja 2021 r. Warszawa

B Klasa Warszawa III - Victoria Zerzeń - Talent Warszawa 0:13

Bramki: Christopher Romero falconi (1, 16, 22), Mateusz Gontarz (11, 25), Jakub Długołęcki (28, 55), Kamil Wójciak (40, 43), Adrian Dadas (81, 87), Wiktor Podolski (51), Jakub Kostrzewa (65)

Widzów: 50

W końcu mecze odbywają się z kibicami i wreszcie można było obejrzeć w normalnych warunkach. Początkowo myślałem, że w ten weekend gdzieś dalej się wybiorę, ale musiałem weryfikować plany i wybrałem opcję lokalną. Na szczęście w Warszawie i jej najbliższych okolicach mam jeszcze sporo stadionów do zaliczenia. Wybór padł na jeden z nich na mieszczący się na prawobrzeżnej części miasta obiekt Victorii Zerzeń. Mecz zapamiętam głównie z powodu najszybciej zdobytej bramki jaką widziałem na żywo - według moich obliczeń była to ... 5 sekunda. Od razu po pierwszym gwizdku sędziego zawodnik gości po otrzymaniu podania od swojego kolegi strzelił na bramkę i piłka wylądowała w siatce. Sam mecz bez historii - przewaga gości była ogromna i wynik mógł być jeszcze wyższy.  


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz