środa, 29 maja 2019

Sparta

28 IV 2019 – Liga Okręgowa Chełm – Unia Białopole – Sparta Rejowiec Fabryczny 2:3
28 IV 2019 – A Klasa Chełm – Sparta II Rejowiec Fabryczny – Hutnik Ruda Huta 1:2
1 V 2019 – Liga Okręgowa Chełm – Sparta Rejowiec Fabryczny – Ruch Izbica 5:1 
4 V 2019 – A Klasa Chełm – Sparta II Rejowiec Fabryczny – Vitrum Wola Uhruska 0:3
11 V 2019 – A Klasa Chełm – Astra Leśniowice – Sparta II Rejowiec Fabryczny 6:0 
18 V 2019 – Liga Okręgowa Chełm – Spółdzielca Siedliszcze – Sparta Rejowiec Fabryczny 1:6 


Dawno pojawił się jakikolwiek post na moim blogu - powód był prosty w tym okresie byłem na meczach mojej drużyny i chciałem wszystko zmieścić w jednej relacji. W rundzie wiosennej Sparta wygrała 8 spotkań - tylko w jednym meczu miała problemy ze zwycięstwem, reszta to spokojne mecze. W 9 kolejce Sparta zremisowała na własnym stadionie z wiceliderem 3:3. Niestety na tym meczu nie mogłem być. Obecnie do końca rozgrywek pozostały cztery kolejki i mamy sześć punktów przewagi. Dużo gorzej wiedzie się rezerwom, które wszystkie mecze na których byłem przegrały. Niestety rezerwy mają spore problemy kadrowe i kilka razy występowały w okrojonym składzie.   































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz