czwartek, 30 maja 2019

Bocheński KS - Poprad Muszyna 1:1

25 maja 2019 r. Bochnia
IV Liga Małopolska Wschód - Bocheński KS - Poprad Muszyna 1:1
Bramki: Kasprzyk (90) - Wilk (75)
Widzów: 100
Cena biletu: 10 złotych


Fajnie było po dłuższej przerwie powrócić na piłkarski szlak i wybrać się na nowy stadion. Trochę miałem problemów ze znalezieniem meczu ale w końcu wybór padł na Bochnię. Do tej pory miasto to mijałem jadąc pociągiem, teraz przyszedł czas na krótką wizytę. Pogoda tego dnia zachęcała do spaceru co też uczyniłem chodząc po bocheńskich ulicach. W końcu udałem się na stadion. Trochę zaskoczyła mnie cena biletu - rzadko kiedy przychodzi mi wydać 10 złotych za mecz IV ligi. Pierwsze co rzucało się w oczy po wejściu na trybuny to ładna płyta murawy. Co do meczu to długo zanosiło się na bezbramkowy remis. Jednak kwadrans przed końcem goście strzelili bramkę. Zwycięstwa nie udało im się utrzymać bo w ostatniej akcji meczu gospodarze doprowadzili do remisu.
 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz