czwartek, 28 marca 2019

Polska - Łotwa 2:0

24 marca 2019 r. Warszawa
Eliminacje do Euro 2020 - Polska - Łotwa 2:0
Bramki: Lewandowski (76), Glik (84)
Widzów: 51 112


Meczu reprezentacji Polski z Łotwą w ogóle nie miałem w planach, ale kiedy w czwartek zadzwonił do mnie kolega z informacją, że ma dla mnie darmowy bilet to nie mogłem odmówić. Lekko zmodyfikowałem niedzielne plany dopasowując go do meczu na Stadionie Narodowym, na którym miała to być moja druga wizyta. Meczu nie ma sensu szerzej opisywać, raczej każdy kto zagląda na tego bloga z pewnością go oglądał. Trochę nerwów mecz ten mnie kosztował, ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło i możemy dopisać do konta trzy punkty. Jednym z moich planów na ten rok jest wizyta na meczu Polski w ramach eliminacji ale już na jednym z wyjazdowych meczy. Czas pokaże czy uda mi się ten cel zrealizować.















  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz