wtorek, 5 lutego 2019

Nea Salamis – Ermis FC Aradippou 1:0

26 stycznia 2019 r. Larnaka
Protathlima A’ Kategorias – Nea Salamis – Ermis FC Aradippou 1:0
Bramka: Golobart (30)
Widzów: 800
Cena biletu: 15 euro



Wcześniej niż zwykle zakończyła się w tym roku zimowa przerwa od meczy. Bardzo dobre ceny w WizzAir na lot Warszawa - Larnaka sprawiły, że postanowiłem udać się na Cypr. Pogoda bardzo dobra w okolicach 20 stopni sprawiła, że zwiedzanie miasta i okolic przebiegało w dobrych warunkach. Najważniejszy dla mnie był jednak mecz a ten na szczęście udało mi się obejrzeć. Po półgodzinnym spacerze od mojego hotelu dotarłem na miejsce. Tam okazało się, że przed zakupem biletu trzeba wyrobić kartę kibica. Niestety proces wyrabiania karty przebiegał bardzo powoli, przez co na mecz wszedłem w trzeciej minucie. Na szczęście w tym czasie nie padł żaden gol. Sam mecz stał na dobrym poziomie i mógł się podobać. Gospodarze byli lepszym zespołem i powinni wyżej wygrać ale nie strzelili rzutu karnego. Po meczu wróciłem do hotelu, niestety to był mój jedyny mecz na Cyprze a resztę pobytu poświęciłem wyłącznie na zwiedzanie.     






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz