czwartek, 21 lutego 2019

Liverpool FC - Bayern Monachium 0:0

19 lutego 2019 r. Liverpool
Liga Mistrzów - Liverpool FC - Bayern Monachium 0:0
Widzów: 52 250
Cena biletu: 80 funtów brytyjskich


Ten rok udało mi się rozpocząć od mocnego uderzenia, po wyprawie na Cypr przyszła pora chyba na jeden z najlepszych wyjazdów w 2019 roku. Do tej pory oglądałem tylko jeden mecz Ligi Mistrzów, więc najwyższy czas żeby poprawić statystyki. Kiedy nadarzyła się okazja obejrzeć mecz na legendarnym Anfield to długo się nie zastanawiałem i przeszedłem do konkretów. W sumie bilet na mecz był największym wydatkiem, ale jak śpiewał Krzysztof Cugowski za marzenia słono płaci się. Samo miasto zwiedziłem kilka lat temu przed meczem Evertonu, teraz większość czasu spędziłem w klubie The Cavern, gdzie w latach 1961-1963 The Beatles wystąpili 292 razy. Obecnie w klubie występują przez całą dobę różni artyści. W końcu pora na danie główne mecz. W pierwszej połowie spotkanie stało na dobrym poziomie, gorzej było w drugiej połowie. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy w życiu nie widziałem tak dobrze grającej defensywy jak Bayernu tego dnia. Jedynie czego można żałować to że nie padła żadna bramka. Po meczu udałem się do hotelu, a następnego dnia wróciłem do Warszawy.  
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz