wtorek, 27 maja 2014

Granat Skarżysko-Kamienna - Wisła Sandomierz 1:1

10 maja 2014 r. Skarżysko-Kamienna
III Liga Małopolsko-Świętokrzyska - Granat Skarżysko-Kamienna - Wisła Sandomierz 1:1
Bramki: Fryc (46) - Gębalski (70-karny)
Widzów: 200
Cena biletu: 10 zł


Od dawna chciałem udać się do Skarżyska-Kamiennej na mecz tamtejszego Granata. Dwukrotnie byłem blisko - za pierwszym razem w Radomiu odwołali mi jednak pociąg do Skarżyska, druga próba nie powiodła się z powodu rozgrywania meczu bez udziału publiczności. Jednak do trzech razy sztuka - pora meczu dla mnie wyjątkowo dogodna logistycznie - sobota 12 - więc długo się nie zastanawiając wyruszyłem w drogę. Ze stacji kolejowej do stadionu jest spora odległość ale do meczu było sporo czasu więc zrobiłem sobie dłuższy spacer. Granat bardzo dobrze sobie radzi w lidze i z kilku punktową przewagą prowadzi w tabeli III ligi grupy małopolsko-świętokrzyskiej. Tym razem za przeciwnika miał Wisłę Sandomierz, w której składzie był Mariusz Kukiełka. Eks-reprezentant Polski w tym spotkaniu zagrał jedynie pierwszą połowę (plac gry opuścił z powodu kontuzji) ale w środku pola doskonale sobie radził z zawodnikami Granatu. Obie bramki padły w drugiej połowie - najpierw tuż po wznowieniu gry na prowadzenie wyszli gospodarze, jednak Wisła po rzucie karnym zdołała zremisować, czym zakończyła doskonałą passę 7 zwycięstw z rzędu lidera.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz