poniedziałek, 11 listopada 2013

Mławianka Mława - MKS Ciechanów 1:2

9 listopada 2013 r. Mława
IV Liga Mazowiecka Północ - Mławianka Mława - MKS Ciechanów 1:2
Bramki: Sieja (42) - Matusiak (80-karny, 90)
Widzów: 200
Cena biletu: 5 zł


Bardzo długo wybierałem się na mecz do Mławy - wstępnie wizytę w tym mieście zakładałem w ... 2010 roku, potem przekładałem na kolejne lata aż wreszcie mogę stadion w Mławie "odhaczyc". Trafiłem na mecz kolejki w IV lidze - pomiędzy czwartym a trzecim zespołem w tabeli. Jednak sam mecz lekko rozczarował - spodziewałem się mimo wszystko większej walki na boisku tym bardziej, że spotkania pomiędzy Mławą a Ciechanowem określa się derbami północnego Mazowsza. W ostatnich dziesięciu minutach spotkania goście strzelili dwie bramki i zdobyli trzy punkty dzięki czemu w dalszym ciągu zachowali kontakt z Bugiem Wyszków oraz Polonią Warszawa.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz