wtorek, 21 maja 2013

Resovia Rzeszów - Pogoń Siedlce 2:0

18 maja 2013 r. Rzeszów
II Liga Wschodnia - Resovia Rzeszów - Pogoń Siedlce 2:0
Bramki: Ciećko (2), Domoń (34)
Widzów: 800
Cena biletu: 10 zł



Od dawna chciałem zobaczyć mecz w Rzeszowie. Pierwotnie plan zakładał wizytę w stolicy województwa podkarpackiego w poprzedniej rundzie ale z różnych względów nie udało mi się tam pojechać. Ostatecznie w minioną sobotę wybrałem się na mecz grającej w II lidze wschodniej Resovii. W zależności od przeciwnika Resovia w roli gospodarza występuje na swoim stadionie lub na stadionie miejskim. Bardzo zależało mi żeby zobaczyć mecz Resovii na jej stadionie dlatego uważnie śledziłem terminarz. Do Rzeszowa jechałem pociągiem z przesiadką w Krakowie. Pierwsza część podróży minęła mi szybko, z drugą było już gorzej. Obecnie trasa Kraków – Rzeszów jest remontowana przez co pociąg wlecze się niemiłosiernie.
Mecz dobrze ułożył się dla gospodarzy, którzy już w 2 minucie zdobyli gola. Potem dołożyli jeszcze jednego i spokojnie dowieźli prowadzenie do końca spotkania.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz