poniedziałek, 22 października 2012

PKS Radość - Marcovia Marki 3:1

20 października 2012 r. Warszawa
Liga Okręgowa Warszawa I - PKS Radość - Marcovia Marki 3:1
Widzów: ok. 60



Nie lubię planować wyjazdów gdyż zazwyczaj nie udaje mi się ich zrealizować. Tak było tym razem zamiast podróży na południe Europy musiałem zdecydować się na lokalną opcję. Duży wpływ na to miało przeziębienie z którym bezskutecznie zmagam się od tygodnia.
Stadion PKS Radość ulokowany jest pośród lasu i miałem lekkie problemy z trafieniem na miejsce. Ostatecznie zauważyłem jednego z kibica w szaliku gospodarzy i poszedłem za nim.
Sam mecz na remis ale w końcówce PKS dwukrotnie zaskoczył gości i zgarnął pełną pulę. Ładny był trzeci gol - lob w okienko bramki.


















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz