poniedziałek, 13 lutego 2012

Milan Milanówek - Okęcie Warszawa 7:0

11 lutego 2012 r. Milanówek
Mecz Towarzyski - Milan Milanówek - Okęcie Warszawa 7:0
Widzów: 10
Bramki: Michaeli (4), Milankiewicz, Koźbiał, Sieczka

Dwa długie miesiące nie oglądałem na żywo żadnego meczu. Różne czynniki miały wpływ na większy niż myślałem rozbrat z groundhoppingiem, w końcu w minioną sobotę postanowiłem zatrzymać licznik odmierzający czas, który upłynął od ostatniego spotkania.
Pomimo mrozu udałem się do Milanówka, w którym na boisku ze sztuczną nawierzchnią miał odbyć się jeden ze sparingów - pomiędzy miejscowym Milanem a warszawskim Okęciem.
Wraz z garstką widzów byłem świadkiem wysokiego zwycięstwa gospodarzy, choć pierwsza połowa nie wskazywała na takie zakończenie. W tej części gry Lotnicy były zespołem częściej posiadającym piłkę, jednak po dobrze przeprowadzonym kontrataku Milan zdobył bramkę. Drugi gol padł po skutecznie wykonanym rzucie karnym.
W drugiej połowie w krótkim odstępie Milan zdobył aż trzy bramki, odbierając przeciwnikowi ochotę do dalszej gry. W końcówce gospodarze strzelili jeszcze dwie bramki, czym przypięczętowali efektowne zwycięstwo.
Dla mnie najważniejsza była pobudka z zimowego letargu i możliwość obejrzenia zmagań zawodników. Od teraz na moim blogu relacje z meczy powinny pojawiać się z większą częstotliwością.










2 komentarze:

  1. Kiedyś w Milanie ( szkoda, że nie z Mediolanu) grał wychowanek Startu P.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi Ci o Pana Radosława - to dalej reprezentuje on barwy Milanu.

    OdpowiedzUsuń