niedziela, 7 kwietnia 2024

GKS Łopiennik - Sparta Rejowiec Fabryczny 3:0

30 marca 2024 r. Olszanka

Liga Okręgowa Chełm - GKS Łopiennik - Sparta Rejowiec Fabryczny 3:0

Bramki: Wagner (57), Olęder (70), Wojciechowski (72)

Widzów: 100


Święta Wielkanocne spędziłem w rodzinnym Rejowcu Fabrycznym. W tym czasie Sparta grała mecz ligowy na stadionie, na którym jeszcze mnie nie było, więc nadarzyła się doskonała okazja, żeby zaliczyć nowy obiekt przy okazji spotkania swojej drużyny. GKS Łopiennik – bo to był przeciwnik Sparty – to młody klub, który powstał w 2021 roku. Mimo krótkiego okresu działalności zespół w poprzednim roku wywalczył awans do ligi okręgowej. Swoje mecze GKS rozgrywa na ładnym, nowym obiekcie w miejscowości Olszanka. Sparta do meczu przystępowała nie mając na koncie żadnej porażki i szczerze mówiąc na przedłużenie tej serii liczyłem udając się na mecz do Olszanki. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna, choć pierwsza połowa na to nie wskazywała. Sparta miała dogodne okazje do zdobycia bramki, w tym rzut karny, ale żadnej nie wykorzystała. Na początku drugiej połowy Sparta straciła bramkę i jej gra się posypała, od tego momentu ton gry nadawali gospodarze, którzy dodatkowo zdobyli jeszcze dwie bramki, a ja w minorowym nastroju wracałem do Rejowca Fabrycznego. 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz