wtorek, 5 września 2023

Zjednoczeni Stryków - Warta Działoszyn 4:0

26 sierpnia 2023 r. Stryków

IV Liga Łódzka - Zjednoczeni Stryków - Warta Działoszyn 4:0

Bramki: Patora (41, 44), Kuśmierczyk (3), Cupriak (6)

Widzów: 80

Dłużej niż zakładałem ale w końcu udało mi się obejrzeć mecz na stadionie nr 500. Wybór padł na obiekt w Strykowie, do którego od dawna się wybierałem. Swój jubileusz świętowałem w towarzystwie Jacka, z którym razem udałem się na mecz. Miejscowi Zjednoczeni źle zaczęli sezon, notując 3 porażki, dlatego bardzo liczyli na przełamanie złej passy. Mecz rozpoczął się od mocnego uderzenia, bo już po 6 minutach gospodarze strzelili dwie bramki. Później, jeszcze w pierwszej odsłonie spotkania, dorzucili jeszcze dwa trafienia. Druga połowa toczyła się w dużo wolniejszym tempie i w niej już bramek nie widzieliśmy. 










































1 komentarz:

  1. Gratuluję raz jeszcze pierwszej pięćsetki! Życzę kolejnych! Jacek Charon

    OdpowiedzUsuń