wtorek, 8 sierpnia 2023

SK Hanacka Slavia Kromieryż – 1.SK Prościejów 3:0

29 lipca 2023 r. Kromieryż

FNL - SK Hanacka Slavia Kromieryż - 1.SK Prościejów 3:0

Bramki: Cupak (47), Dockal (75), Stoklasek (85)  

Widzów: 1 052

Cena biletu: 105 koron czeskich

Blisko 4 lata czekałem na kolejny mecz poza granicami Polski. Wreszcie w tym roku udało mi się zobaczyć, jak kopią w piłkę poza naszym krajem. Wybór padł na jeden z moich ulubionych kierunków – Czechy. Planując mecz w Kromieryżu zakładałem, że będzie to mój 500 stadion, na którym obejrzę mecz piłki nożnej. Jednak moje obliczenia wzięły w łeb, bo do pięćsetki po meczu w Kromieryżu brakuje mi jeszcze jednego obiektu. Najważniejsze jednak, że w końcu mogłem coś obejrzeć dalej od mojego miejsca zamieszkania. Do Kromieryża wybrałem się, ponieważ kilka dni urlopu spędzałem w niedaleko od niego położonym Ołomuńcu. Przed meczem w Kromieryżu najpierw udałem się na zwiedzanie miasta, do którego wszystkich czytelników zachęcam, a później wybrałem się na miejscowy stadion. Wysiadając z samochodu niedaleko stadionu, trafiłem na sporą ulewę, ale na szczęście po kilku minutach deszcz przestał padać. Kiedy siedziałem na trybunach nieoczekiwanie podszedł do mnie znajomy groundhopper Krzysiek z Nysy i razem oglądaliśmy mecz. Z Krzyśkiem ostatni raz widziałem się w listopadzie 2016 roku i kończąc opis z tamtego spotkania napisałem, że mam nadzieję, że na kolejny wspólny mecz nie będziemy musieli długo czekać. Życie jednak napisało inny scenariusz i dopiero po blisko 7 latach znowu mogliśmy razem śledzić zmagania piłkarzy. Ostatnio już mniej jeżdżę na mecze i są to zwykle spotkania na niskich poziomach rozgrywkowych, więc poziom meczu w Kromieryżu aż tak bardzo mnie nie rozczarował. Słabo prezentowali się goście, którzy dodatkowo po otrzymaniu czerwonej kartki w ogóle nie mieli pomysłu na te sobotnie popołudnie. Gospodarze odnieśli zasłużone zwycięstwo. Podobno nic dwa razy się nie zdarza, ale kończąc opis meczu w Kromieryżu nie będę tym razem pisał, że liczę na kolejny wspólny mecz z Krzyśkiem w niedługim czasie.


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz