czwartek, 3 listopada 2022

UKS Tarczyn - KS II Raszyn 4:1

29 października 2022 r. Tarczyn

A Klasa Warszawa III - UKS Tarczyn - KS II Raszyn 4:1

Bramki: Bloch (12), Barasiński (45), Kulczycki (59), Cieślak (86) – Kopela (79)

Widzów: 60

W sobotę z Jackiem zamierzaliśmy się udać na mecz w Białobrzegach. Tuż po wyjeździe z Warszawy na trasie były tak duże korki, że skorzystałem z nawigacji, która znalazła mi szybszą trasę. Skrót po chwili też okazał się być zakorkowany i zaistniało duże ryzyko, że na mecz nie zdążymy. W Tarczynie spostrzegłem dwóch piłkarzy i szybko sprawdziłem, że o tej samej godzinie co w Białobrzegach będzie mecz miejscowego UKS. Po chwili namysłu postanowiliśmy zmienić plany i udaliśmy się na mecz UKS Tarczyn z rezerwami KS Raszyn. UKS przed tą kolejką zajmował 10 miejsce w ligowej tabeli, ale wszystkie mecze na własnym obiekcie rozstrzygnął na swoją korzyść. Rezerwy KS Raszyn zajmowały pozycję lidera. Mecz odzwierciedlił dobrą postawę gospodarzy na własnym obiekcie – UKS był zdecydowanie lepszym zespołem i zasłużenie wygrał mecz. Na uwagę z pewnością zasługiwał pierwszy kuriozalny gol – po wrzutce z autu, piłka lekko otarła się o jednego z zawodników i wylądowała w bramce oraz ostatni gol dla UKS po strzale z przewrotki.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz